aneb „KAM SMĚŘUJEME A VEDEME NAŠE ŽÁKY?“
ZÁKLAD
v dle individuálních možností každého žáka rozvíjíme jeho schopnosti a dovednosti ve vzděláváníjednotlivých uměleckých oborech
ZÁJEM
v usilujeme o to, aby žáci zažívali radostučení a poznávání, pocit z úspěchu
v motivujeme žákydalšímu celoživotnímu vzdělávání v umění
VZTAH
v u žáků vytváříme pozitivní postojjednotlivým formám umění (hudba, tanec, divadlo, výtvarné umění)
v prostřednictvím umění rozvíjíme citové vnímání žáků
v učíme žáky vážit si uměleckých hodnot, orientovat sejednotlivých uměleckých oblastech a rozpoznat kvalitu uměleckého díla
v vedeme žákytomu, aby se umění stalo nedílnou a potřebnou součástí jejich života
v u žáků rozvíjíme pozitivní vztah ke škole atradicím, které společně vytváříme
ROZVOJ
v rozvíjímežácích jejich osobnost = jde nám o to, aby byli samostatní a měli vlastní názor, plně zodpovídali za své činy a chování, a naučili se nést zodpovědnost za kolektivní dílo
ŘÁD
v vedeme žákypoznání, že dlouhodobá, systematická a pravidelná činnost přináší uspokojivý výsledek
TOLERANCE
v učíme žáky tolerovat odlišnosti svých spolužáků a naslouchat jim
KOMUNIKACE
v rozvíjímežácích schopnost vzájemně spolupracovat a dodržovat stanovená pravidla
v jde nám o to, aby žáci uměli prostřednictvím umění vyjadřovat a interpretovat různé pocitynálady
v vedeme žákytomu, aby byli schopni veřejně prezentovat výsledky své činnosti
PRAXE
v vedeme žákypraktickému využívání získaných zkušeností a dovedností na dobré amatérské nebo profesionální úrovni.